min söndag

woho! jag fick sova hos jonas inatt, fett najs. han börjar 08:00 imorgon och jag 11:15 så då ska jag åka med honom till älvsjö och sen vidare hem till mig. så det blir najs, hihi.

idag åkte jag iallafall och mötte jonas på älvsjö mässan och sen så åkte vi och jonas två kompisar hannah och micke till gullmars och åt kebab! eller hannah tog hamburgare! efter det handlade vi biljetter till bajen matchen som var emot örgryte, och efter det åkte vi hem till mig för att jag skulle byta till en varmare jacka. sen mötte vi james och sen var vi uppe på läktaren :) det var fett najs, vi stod i klacken och självklart vann bajen! ahah. det var dock självmål, men skitsamma! jag och hannah höll typ på att frysa ihjäl om fötterna men vi stod där och värmde upp varandra genom att hoppa lite och sjunga, haha. det var däremot inte sånt drag, men inte så konstigt eftersom att det bara är träningsmatch. efter matchen åkte jag och bebis hem till mig och jag hämtade min väska och bytte jacka igen, haha. mycket byten här ;) sen åkte vi hem hit och åt middag! egentligen skullevi ha ätit våfflor hemma hos mig men min papi mådde inte alls bra så det blev tyvärr inte så. stackarn!

här är min hårfärg nu förresten:

tycker inte alls om den. vad tycker ni?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback