lite uppdatering

sådär. nu har vi rast och jag tänkte berätta lite om gårdagen..

hade skola, samhälle och natur. det var as najs väder! sol och varmt, våååår! dagen gick rätt snabbt sen åkte jag och mötte malin i stureby för att åka till annas skola. vi kom till liljeholmen typ vid 15 tiden och hon slutade 16. vi satte oss och åt på donken sen gick vi ner till annas skola, hon kom och mötte och släppte in oss. sen fick vi vänta och vänta, haha. anna var så söt! hon satt och gjorde massa fina miner genom glaset, hahaha. sen kom hon iaf ut och så åkte vi hem till anna och åt. malin och jag gjorde en teckning så hennes mamma spådde oss! det var första gången malin blev spådd så hon vart lite chockad, haa! hon berättade massa för mig om att jag var sur och att jag grubblade mycket. att jag var superkär i jonas, osäker på mig själv.. blabla. massa saker! orkar inte berätta allt. sen gav hon mig lite tips :) efter det så gick vi till bagis centrum och handlade grejer för vi skulle baka biskvier. skitfina blev dom (y) not. haha! nej men goda typ. idag ska vi dit igen och käka upp alla. det ska bli kuuuul.

har skittråkigt på lektionen nu. och jag måte bara tillägga att jag längtar till min praktik imorgon OCH att jag är klantigast i världen. peeeace
Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem här http://www.freestreet.se/?r=1672, extremt mycket lättare än alla andra gratis sidor, och du får gratis kläder fortfare än annars :)

2009-03-17 @ 12:37:35
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback