lite uppdatering

aaallå! sitter hemma hos jonas nu och kollar på när han och linus spelar hockey, haha! på ps3 asso! igårkväll var jag och jonas med malin, james och linus och linus två kompisar kim och nån jag inte kmr ihåg vad hon hette. det var så jääävla kallt ute men vi gick runt överrallt vid massa krokar inne i stan, haha. sen så åkte vi hem vid typ 1-halv 2 för jag hölll på att förfrysa om fötterna även fast jag hade tagit ett par jag inte trodde det skulle läcka igenom i eftersom att det var slask ute. jävla snö alltså! när vi kom hem gick jag och jonas och la oss nästan direkt i sängen och kollade på film, åt popcorn och ostbågar och myste lite. min bebis! lämna mig aldrig.

idag vaknade vi vid kanske 13. jag vaknade vid 11 först och var grovt kissnödig, haha. men sen så gick jag och la mig igen hos min varma älskling. vaknade av att mattias ringde och sa att de var på väg till papi på sjukhuset och att han skulle få komma hem idag! :D vart så glaaad. äntligen!! sen åkte jag och jonas till farsta och kollade runt lite och sen hem till mig för att vänta på pappa som skulle komma hem med sjuktransport. efter någon timme kom han. jag och mamma var uppe på övervåningen och fixade tvätten så hörde jag bara en bil och sprang för att kolla om det var han och när jag såg att sjuktransportbilen hade kört upp på uppfarten så skrek jag till för jag blev så glad! :D äntligen får jag träffa papi igen, hemma! vi hade fixat en säng till honom på nedervåningen och jonas och mattias hade fixat en tv med boxer osv. det var skitjobbigt att se när han gick upp för trappan till huset för han hade såå ont. han får inte böja på benet och har en ställning, stackarn! men tur att det blir bra snart iallafall. (även fast han ska operera sig igen om 1år)

jaja. snart kommer malin och james hit! då ska malin färga mitt hår och få bort min hemska råttutväxt, haha! äntligen. jonas hade en hårfärg som han använde förut när han skulle bleka sitt. och det finns massa kvar utav den så då ska jag använda det. yes!


jag i huset :)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback