allååå

Sitter och kollar på en film som heter "Kid svensk" på canal+first. Den har precis börjat så kan tycärr inte skriva nu om den är bra eller dålig, haha. Det handlar hur som helst som en tjej som bor i Göteborg och är finsk. Hon kallas Kid men egentligen heter hon Kirsi. Hon bor med sin mamma men hatar Finland mer än allt, (därav namnbytet)..

Maria nämnde dessutom en sak som jag faktiskt var glad över att få höra. Men personen i fråga sjönk ännu längre ner i mina ögon. Att du kunde spela med så länge, hur orkade du? Det är så himla skrattretande, hahaha. Vet du? Jag skiter i dig nu.  Är lite orolig över en annan sak också.. Förstår inte varför. Det borde ju vara så självklart i mina ögon - men tydligen inte. Åh, varför är det alltid såhär?! Alla dessa jobbiga j*vla känslor. Vill inte att det ska bli samma sak igen, bläbläblä.

Fick hem ett VIP kort i brevlådan ifrån Toxic förresten. Brukar nästan aldrig vara där, men stället är helt okej! Definitivt bättre drag och folk än på Viper iallafall, haha. Har lust att gå ut i helgen, men pengarna räcker nog inte så långt - tyvärr. Vill ha öl och Bacardi Breeer! Mums.
Kommentarer
Postat av: Jinet

Sv; Tyvärr så är jag redan medlem "/



Kramar. <3

2009-03-04 @ 17:49:38
URL: http://pinklife.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback