sverige - england

Har varit i farsta en snabbis med Jonas och sen kom Kevin dit. I farsta köpte vi ett skiiiitroligt spel.. Kan dock inte avslöja eftersom att Bella ska komma hit och jag vill att det ska vara en hemlis. efter Farsta gick vi ner och handlade middag, grillad kyckling och potatissallad. gott! :) sedan blev det även lite basprodukter som man alltid behöver ha i kylen.

Ikväll kommer det lite folk hit för att kolla på sverige matchen. hoppas fan att de vinneeer!
Nu ska jag vispa lite grädde eftersom att vi ska äta kladdkakan.

pyss n' <3


Jag och Bella ikväll dåva. Right?
Kommentarer
Postat av: jch

Mycket tråkigt att Sverige inte kom till final. Våra grabbar har gjort en mycket bra insats.

2009-06-27 @ 14:53:39
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback