stan + spelkväll (?)

Jag har precis tvättat håret och ska in till stan med Jonas för att träffa Leo och Amanda. Amanda åker till Skåne imorgon och sen kommer de åka till Qatar.. Sen ska Leo flytta ner till Skåne så då kommer man inte se honom så ofta. Därför ska jag rappa på lite nu och sminka mig så vi hinner träffa de så mycket som möjligt.

Ikväll kanske vi har det lite mysigt med dipp och grönsaker. Kanske en liten spelkväll som vi hade förra sommaren med de på Jonas balkong.

Vad ska alla andra göra idag?
Kommentarer
Postat av: malin kgv

jo men jag tänker inte varna dom något mer dom får skylla sig sjävlva:)

2009-06-07 @ 14:35:10
URL: http://malinnn.blogg.se/
Postat av: malin kgv

hehejodå=)

2009-06-07 @ 14:54:45
URL: http://malinnn.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback