R.I.P

Vila i frid finaste Therese Johansson Rojo ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

usch då :(

vem är det ?

2009-06-08 @ 23:58:54
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

En som blev mördad i Stureby på nationaldagen :/

2009-06-09 @ 11:12:48
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men juste, jag hörde om det där och tänkte direkt på dig !!!

Fyfan ! var det nån du kände ?

2009-06-09 @ 14:22:15
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jag kände henne inte direkt. Men jag vet vem det är och har sett henne flera gånger :/ Hon gick ju i Kunskapskolan, den ligger ju precis brevid Enskede Gård

2009-06-09 @ 14:40:11
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback