NY DESIGN!!!!

Ny design på bloggen. Grymt tycker jag :) Tycker ni att det blev fint?

Såhär såg det ut innan.

Jonas ligger i badet. När han kom hem ifrån träningen så hade jag gjorde en jättegod grej :) det består utav philadelphia, tacosås, gurka och tomat som man äter till tacochips. det är hur gott som helst och jag tycker alla borde prova det! För det är huur lätt som helst faktiskt. Klicka här om du vill veta hur man gör.

Idag har jag gjort absolut ingenting med tanke på min såkallade "tjejvärk" och huvudont. rätt skönt att bara ha varit hemma hos Jonas, men samtidigt långtråkigt när han var iväg på träning. haha :) jag kollade då på supersize vs. superskinny! fyfan vad jobbigt det måste vara att vara sååå tjock/smal. visst, jag är också smal absolut inte som de.. det finns två olika smal, fult och snyggt. jag måste nog säga att jag är mer åt det snygg-smala hållet än det fula. haha! lite självförtroende måste man ändå ha..

okej, nej nu vet jag inte riktigt vad jag skriver längre. börjar nog bli lite trött! nu ska jonas ha datan.
pyss n' <3
Kommentarer
Postat av: Emma

härliga färger :) gillar pussmunnen här i kommentarsfältet :)

2009-06-26 @ 00:21:53
URL: http://atawallpa.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

supersnygg!

2009-06-26 @ 00:24:44
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: sanna

din nya design är grymt snygg!! :D

2009-06-26 @ 00:36:46
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback