mensvärk

jag är väldigt rastlös. haha! shit vad tråkigt jag har. det är så himla fint väder, men jag har sååå ont i magen och huvudet så jag ligger bara hemma här hos Jonas och är inne på datan. han och Kalle sitter och spelar någonting tror jag, haha.

igår gick väl jobbet sådär för mig alltså. men det var bara för att jag fick byta tidning och sälja.. sålde ju pc tidningen innan och nu ska jag sälja en tidning som heter iform. det är ju självklart svårt första gången/gångerna. men jag kommer in i det. för älskling gick det däremot skiiitbra. haha! :D han är så duktig. sammanlagt har vi nu ca 7000 kr. me like.

nu ska jag fortsätta läsa min bok, för den är grymmast.
pyss'n <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback