måååndag

Har precis kommit hem till Jonas efter jobbet. Han sitter och spelar lite ufc med sin bror :) snart kommer Marcus och Lisa hit och då ska vi röka lite vattenpipa. Vi köpte nämnligen nytt kol och nya smaker idag. Körsbär och sweet lime. Ska bli spännande :)

Innan jobbet var jag inne i stan med bebis. Jag hittade massa söta grejer på h&m men jag köpte "bara" en grå tröja. (bild där nere). Får se om jag hittar nåt mer sen, har fortfarande pengar kvar.

Här kommer lite bilder ifrån dagen:

Min nya gråa tröja. Love it! :)


@ work.
Kommentarer
Postat av: Louize

Vart har du köpt dina leggings du har på bilden? :)

2009-06-15 @ 22:42:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Gina tricot :)

2009-06-15 @ 23:03:10
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback