en måndag

Har precis sytt på knappen på mina shorts som lossnade igår. haha! jag har även hunnit duscha och läst igenom mina papper om den nya tidningen som vi ska sälja nu på jobbet. hoppas att det går bra :) det är ju alltid ovant i början.

Igår var vi som sagt i flatenbadet. skitmysigt! dock var vi inte där så länge.. jag, och Jonas mötte Anton i centrum och tog bussen till farsta centrum. Simon och Danne hoppade på. sen tog vi 181 mot skarpnäck och gick av vid nån konstig väg för att ta 816 bussen. haha! väl framme så kom inte bussen förns om 30 min, så vi gick två stationer. tillslut kom bussen och den var proppfull och skollhet! haha. väl vid flaten träffade vi Anna, min babo. även hennes systrar Freja och Jessica och hennes två barn. Anna hade med sig Joline också, sötis. jag badade inte, även fast det var grymt skönt i vattnet (!), nej utan jag och Anna gick ner och doppade lilla Joline tillsammans. hon är fan den sötaste ungen jag sett, gosis!

efetr kanske 1 timma åkte vi hem till mig och där skulle vi äta en jättegod middag. till förrätt blev det toast skagen. till varmrätt hade mamma och pappa gjort grillat kött, pommes frittes, grönsaksspett och grillade majskolvar. så j*vla gott! jag åt tills jag storkna, det vill jag lova! och till efterrätt var det glass! det var jättemysigt verkligen  :) och i helgen kanske vi allihopa ska ut till mitt landställe om vädret fortsätter såhär. *hoppashoppas* .. då ska jag sola jääärnet!

nu ska jag fixa mig. ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback