3 dagar till studenten.

Nu ska vi sova. Jag är ledig imorgon dock, fan vad skönt! Och på onsdag. Yay. Imorgon ska jag till tandis och spänna tandställningen. Hoppas att de säger nåt om tänderna och vill ta ut tandställningen, är rätt less på den. Jaja.

3 dagar tills studenten nu och jag är helt jävla opepp pågrund utav vädret. Visst, man får göra det bästa utav situationen. Men hur roligt skulle du tycka att det vore att ta studenten på en regning och kall dag? Med champangefrukost, flak och you name it. Inte så kul va? Nej.. Trodde väl inte det. För mig är iallafall studenten en solig sommardag och ingen regnig dag som lika gärna kunde varit på hösten. Fan vad jag hatar Sveriges väder!

Dagen har iallafall varit bra. Vaknade upp brevid bebis och vi låt och myste lite, sen gick jag och väckte Anna. Jonas var trungen att gå för han blev upphämtad utav sin kompis Glenn. Jag och Anna åt frukost och sen fixade vi oss och tog tåget till min skola. Efter ett tag kom Jonas även dit eftersom att han slutat och då drog vi till Annas skola. Men vi fick inte vara med på lektionen så vi satte oss ute och efter ett tag drog vi till stan där Jonas köpte ps3. Gryyymt! Så nu äntligen har han det.

Som ni kanske vet så har jag hjälpt Jonas att plugga 2 dagar i rad nu eftersom att han har 6 stycken prov i religion imorgon. (muntligt, usch!) Men nu kan han det mesta. Det bästa är iallafall att deras lärare är så snäll så att han får ha med sig bilder och stödbokstäver till frågorna så att han lättare kan komma ihåg alltihopa. Det är ju trots allt 6 stycken religioner han ska lära sig samtidigt. Därför har jag hjälpt Jonas att rita dessa. (bild längre ner)

Bild ifrån igår när vi pluggade:


Bild ifrån idag:

Världens bästa anna!


Kvaliteten suger, men här är mina teckningar iallafall! ;)
Kommentarer
Postat av: BELLa

Jaaa men eller hur!! Jag kommer gråta om det regnar!!!! :(

2009-06-02 @ 11:49:17
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: BELLa

Nee, jah får lite smått panik!! :o Kan vi inte ta studenten nästa fredag ?! Gaaaah

2009-06-02 @ 12:00:33
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback