we can run away.

ligger i sängen nu.. helt själv! det känns så himla tomt utan min Jonas. men det är bra att vara ifrån varandra också. det är bra att sakna varandra lite ibland.

snart ska jag stänga av datan eftersom att jag ska upp tidigt imorgon. jag och mamma ska nämnligen till banken och kolla hur mycket pengar jag har på mitt sparkonto. alla pengarna på det kontot ska gå till körkortet :). sen ska vi kanske förbi gullmarsplans trafikskola och boka in en lektion för nu har mitt körkortstillstånd kommit! typ 100år senare. men nu är det här iallafall.. haha.



btw. på fredag blir det kankse kryssning också med Jonas, Jerry, Emelie, Mattias, mamma, pappa, Carina och Peter. ska bli skitmysigt! en 12 timmars kryssning dock, men det är bättre än ingenting. skönt att komma bort lite också.

just det. jag måste ha hjälp med att färga min utväxt snarast. det är katastrof! jag mår dåligt varje gång jag ser mig i spegeln eller fixar håret. vill ha samma hårfärg som jag har nu eftersom att jag har hårförlängningar. vem är den frivilliga ängeln och fixar det här åt mig? Rebecka, Tove, Anna, Bella? Nån?


jaja, nu ska jag sussa.
sleep tight!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback