vart tog sommaren vägen?

kom ut ur duschen för kanske en 30 min sen och har satt på mig lite nytvättade kläder. alltid lika härligt! :) idag skulle jag och Jonas ha åkt ut till landet, men vädret var ju inte det bästa så vi tar nog det imorgon istället.och förhoppnigsvis så är det bättre väder då. usch, jag hatar när det regnar. regn, regn och åter regn. vart tog den härliga sommaren vägen? jag vill ha sol och värme,  inte regn och gråa moln.


sommaren, vart är du?

just nu står Jonas mamma och gör lunch till oss, så snällt! undra vad det blir, hihi. senare ska jag hem och dra in sopptunnan och kanske packa med mig lite fler grejer som ska med till landet.

vad ska alla andra göra idag?
Kommentarer
Postat av: Aydan

Sv: Såklart! :) Hare bra!

2009-07-21 @ 14:53:16
URL: http://aydans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så mycket för kommentaren! :)

2009-07-21 @ 16:28:29
URL: http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback