tisdag

nu ska jag strax åka in till stan och möta Jonas. sen ska vi åka och jobba :) ska bli rätt så kul. har ju inte jobbat sen i torsdags förra veckan. trivs så bra där, alla är så snälla! och ett plus är ju pengarna såklart ;) hahah.

imorse var jag och mamma och kollade mit konto där körkortspengarna ligger. jag hade fått in 6900kr där. bra ju! det räcker en bit på vägen iallafall. dock inte för hela körkortet ;) menmen.

ska även till farsta någon dag också. har hittat ett ställe som söker folk nu. så där kan jag börja i höst isånnafall! så jag ska skicka in mitt cv till de. grymt!

vad ska ni göra idag?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback