. sitter och kollar på tv nu. Jona

1c0046b3e3ad5e2b8c372d8cef081d73.png

Kolla varifrån!

 

. sitter och kollar på tv nu. Jonas och Mattias har datan, haha. btw så saknar jag Anna nåt enormt + att jag börjar bli sjuk, inte kul för jag ska jobba imorgon. jaja! måste bara tillägga att jag är avundsjuk på Amanda som har träffat Ashley Olsen. (för er som inte vet så var jag lite besatt av henne och systern MK i yngre dagar. mina väggar var liksom tapetserade med de) nej, nu blir det sängen och en jävla massa alvedon.

måste tillägga att Jonas är världens bästa och jag kan inte förklara med ord vad han betyder.. utan dig känns allt meningslöst!

kiss n' <3
(bild ifrån badet igår.)

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

jaha okej =)

det rätta svaret kommer upp på min blogg i morgon så håll ögonen öppna ;)

2009-07-06 @ 01:32:13
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback