Michaels Jackson - Beat it. fan vad coolt!


Kommentarer
Postat av: Carrotastic

Oh, gud! Jag vet inte vad jag ska börja med att säga? Sitter här och grinar, med rysningar över hela benen! Det kändes som ett slag i magen av att se alla människorna dansa tillsammans sådär, mer och mer, men mest av lycka tror jag nog! Ännu ett tecken på hur extremt stor och hedrad han är :') Åh, underbart! Önska man var där själv och såg det, om inte kunde hoppa in själv i det hela ;) Försökte faktiskt att lära mig dansen på riktigt till Beat it för bara några dagar sedan :) Dock ser det inte lika bra ut som dom som dansa på videona skulle jag tro! Haha, men wow.. Grymt mäktigt! Jag ryser fortfarande :'D <3

2009-07-09 @ 19:25:11
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback