i hold on to this moment you know

har kommit hem till Jonas ifrån jobbet nu. hans mamma hade lagat sen middag till oss och dukat med lite ljus åt oss. så söt! haha. det blev lax, potatis och hollandesås med sallad. en favorit hos både mig och min baby :). har snackat med Elin lite om utekvällen på lördag.. vi ska tydligen till Harry B vilket varken jag eller Elin var så jättetaggade på. vi vill ju dra någonstans dit man kan festa loss liksom. så ifall Jonas får med sig någon kompis så ska vi dra till nåt bättre ställe :) jag tänkte på vanilla, men vet inte. har aldrig varit där så skulle vara roligt att testa nåt nytt. någon som har några förslag?

idag gick det lite sämre på jobbet. menmen! sånt händer. sålde bara för 270 idag.. däremot så var det jävligt dåligt med svar. hade ca 60 bearbetade utav 200 ringda. det är fan jobbigt asså. men det går säkert bättre nästa gång.

nu ska vi kolla på film.
PUSS N' <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback