huvudvärk & jobb är ingen bra kombination

snart kommer Jonas mamma och Kjelle hem ifrån 2 veckor i Grekland. de kommer antagligen att vara pepparkakor. och jag som tyckte att jag var relativt brun iallafall. haha.. tji fick jag!

hur som helst, så har jag grymt ont i huvudet och det suger. för jag och Jonas ska jobba idag.. jag kommer fan dö! har knaprat tabletter igårkväll men det gick inte över och så tog jag en efter frukosten i morse. och ändå är den lika kraftig. jag vill verkligen inte skippa jobbet idag! jag vill ju ha pengar.. och jag måste kämpa! jag får inte ge upp så lätt.. men åhh..

"töntig tjej" tänker ni nu säkert. men jag lovar, att sån huvudvärk jag har nu.. har nog inte de flesta. när jag får ont i huvudet så får jag antingen lite eller JÄTTEont. om det går för långt utan att jag tagit någon tablett så kan det till och med vara så att jag får spykänslor och flimmer för ögonen. skitläskigt och jobbigt!

jaja, nog om mina i-landsproblem. nu ska jag lägga mig och vila lite tror jag.
c i a o <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback