harry potter - inte så bra betyg ifrån mig

jag har inte skrivit på ett tag, uselt! hah. men jag ska försöka bättra mig.

igår var jag och Jonas och såg den nya Harry Potter filmen. den började 23:59, alltså blev det rätt så sent igår. därför har jag precis vaknat, haha. hur som helst, filmen var inte den bästa. det var inte sen sämsta jag sett, men absolut inte den bästa heller. det kändes inte som att det hände speciellt mycket under filmens gång, och när det väl gjorde det så var den slut. så 2½ timme för ingenting kändes det som.

idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på. antagligen så ska vi inte göra så speciellt mycket, haha. på torsdag kommer min kära och älskade moster ifrån danmark. och nu är hennes mage säkert jättestor! hon ska ju föda i september. den 8e! men jag hoppas på den 6e, fatta vilken härlig födelsedags present - en till kusin! åh, jag längtar tills jag får se hur lillen ser ut, även fast jag inte kommer få träffa den speciellt ofta.

love.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback