gladiatorskorna

har suktar efter ett ar sånna här såkallade gladiatorsandaler hela sommaren och nu har jag hittat ett par som jag verkligen tycker om. de här får de bli! ifrån skopunkten för bara 349:- .. kankse till och med drar in och köper de imorgon. vem vet? haha. pappa sa även att eftersom att Mattias fick ett par joggingskor för 2300:- idag så kunde de köpa ett par skor till mig med om jag ville. så jag får visa de dessa skor och så får vi prata lite.

fan älskar verkligen de här skorna! så snygga!
vad tycker ni om dessa skor?



Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback