en liten uppdatering. mjaow!

just nu sitter jag hemma och kollar på när Mattias och Jonas spelar fifa. haha! inte så kul, därför jag sitter vid datan. tänkte uppdatera lite nu också eftersom att jag inte har gjort det på ett bra tag känns det som. förlåt sötisar!

i varje fall.
igår var jag och min älskling inne i stan och kollade runt lite på rean. jag kollade på en massa skygga kläder på gina och la undan lite för att gå och ta ut pengar och kolla ifall jag hittade någonting som jag gillade bättre. haha! sen gick vi förbi Carlings och Jonas ryckte direkt in mig där eftersom att han vill att jag ska köpa jeans. han tjatar alltid om att jag passar så bra i det, haha. sötis. så vi gick in iallafall :).. och väl inne hittade jag en massa snygga jeans, både på rean och normal pris. det slutade med att jag hade ca 10 jeans inne i provhytten och vissa var för små, vissa förstora osv. tillslut sa Jonas till en utav de som jobbade där och bad om hjälp. jag tyckte att alla jeans fick så myket väck som jag hade inne i hytten så då kom en kille som jobbade i butiken med ett par jeans till mig, "sommarjeans", som slutar lite ovanför vristen. så jävla snygga och de sitter tajt, precis som jag vill ha det. däremot var de inte på rean och då hade jag inte råd.. men världens bästa och sötase Jonas betalade 400kr utav jeansen till mig. SÅ JÄVLA SÖT! :D fan vad jag älskar dig!!! antagligen så blev han väl skitglad för att jag skulle köpa jeans ;) sen drog vi vidare till burger king och köpte lite mat och tog med oss till jobbet. gick skitbra där också!

idag vaknade vi hemma hos mig klockan 9. jag hoppade direkt in i duschen och fixade mig sen osv. vi skulle nämnligen gå skjuts till farsta centrum och jag skulle få 300kr. perfekt till massa utav rea kläderna på gina! jag och mamma drog dit medans Jonas och Mattias gick och kollade på lite annat. jag och mamma provade en massa fina plagg och båda köpte 3 plagg var. haha! alla på rean. fan vilka kap vi gjorde.

idag köpte jag:
- en rosa body, gina tricot 64,50:-
- ett vitt linne, gina tricot 79:-
- en vit kjol, gina tricot 99,50:-
MJAOW!

efter farsta drog vi vidare till trångsund för att dra ner till sjöängen och bada & sola lite. så jävla naajs! vi gick först ner till ICA och handlade lite lunch vi skulle ta med oss. det blev grillad kyckling och potatissallad. efter det tog vi bussen till Robin för att gå därifrån till sjöängen och där låg vi på gräset och stekte sen knatade vi ner till sjön och badade. så jävla najs dag! m e l i k e

Mina nya jeans och nya vita linnet ifrån gina. +en liten ego bild

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback