donuts

har kommit hem ifrån farsta nu och har ätit lite lunch. sitter och kollar på skor nu ifrån skopunkten och dinsko. är i behov utav ett par nya snygga högklackade skor. hittade ett par,  men jag har ju inte råd just nu. får bli när jag får min lön :).

imorgon blir det utekväll på cattelin (nya huset.) har hört att det ska vara bra. sen är vi även uppskriva på vanilla så vi kanske drar vidare dit sen. har aldrig varit där så det ska bli roligt att testa någonting nytt! me like.

nu ska jag nog baka donuts så älsklingen blir lite glad. 

<3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback