dagen på stan

aw, Jonas mamma var så himla söt nyss. hon frågade om hon skulle göra te till oss när vi kom hem hit och vi svarade ja. sen kom hon in med en korg också med kex och ost! så gulligt :)

idag har jag och Jonas varit inne i stora staden iallafall. jag lämnade tillbaka lånetelefonen jag fick när jag lämnade in min mobil, eftersom att lånetelefonen inte ens fungerade att ladda! tragiskt. men ja, nu är den inlämnad iallafall. sen väntade vi inne i stan på Kalle också, men han dök aldrig upp så vi gick och åt istället och efter det åkte vi hem till mig för att packa. imorgon eller på onsdag ska vi nämnligen ut till mitt landställe! ska bli jättemysigt och jag hoppas på superbra väder. Sandra, min moster ifrån Danmark kommer ju! och det ska bli så himla roligt att träffa henne och Thore (hennes sambo). inte bara för att vi inte sett varandra sen i maj, utan för att se hur stor hennes mage har blivit. i september kommer det ut en liten knodd!

förresten, jag och Jonas tog med oss guitar hero hit också, så vi kanske spelar det lite senare! woho, det var så himla länge sedan.


korgen med kex & ost och vårat te. gott! :)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback