EN SUPERMYSIG KVÄLL

Har precis kommit hem ifrån farmor och farfar. Det var supermysigt att träffa alla igen. God middag, as usual, mycket prat och skratt. Haha! Jag älskar min släkt. De tyckte dessutom att min nya hårfärg var superfin, vilket jag blev jätteglad över! Sitter just nu och pratar med Tove på msn, vi smider våra planer inför de närmaste veckorna. Superbra! Anna ringde tidigare idag också, så mysigt. Jag saknar henne som fan, min solstråle.

Imorgon är det skola igen. Rätt så slapp dag, men ändå inte så kul - haha. Samhälle och natur, sen projektarbete! Det lär gå snabbt. Efter skolan ska jag hem till Tove. Det blir färgning av hår och att kolla på Mamma mia filmen, sen får vi se om vi hittat på något annat roligt.

Hur har eran dag varit?
Sov så gott allihopa! / Ida

Här kommer lite bilder ifrån kvällen.


Farfars supergoda ischockad!


Jag och farmor. Jag ääääääälskar dig!!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback