until the end of time, where the rain won't hurt.

Har nästan precis kommit hem och sitter och kollar lite på tv just nu.

Idag träffade jag först Tove och var lite med henne, haha. Det var kul! Vi satt och kollade lite på TV, sen åkte jag och träffade Jonas i någon timme, fast jag glömde julklappen! Shit, pinsamt. Förlåt du får den en annan dag <3. Och sen efter det mötte Anna och hennes kompis Ijlal upp mig i Älvsjö som jag sedan var med i ca 2 timmar innan pappa kom och hämtade mig, haha. Tack för att jag fick komma!

Imorgon ska jag träffa Rebecka, mys! Vi ska väll inte göra något speciellt, men sen ska hon sova hos mig. På dagen så ska jag vara med pappa för vi ska åka och kolla på en ny bil, haha. Det ska bli najs! Woho, jag får vara med och välja. Sen ska vi nog åka en snabbis till Globen, jag ska kolla lite på nya jeans, och sen ska vi lämna in min mobil som är helt vrickad och inte går att ladda.. Inte så kul! Så den ska in på lagning. Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag, är hur trött som helst och har lite ont i huvudet.

Hur har eran dag varit? / Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback