TORSDAG

Har precis kommit in ifrån en liten promenad. Magen är väll lite upp och ner, men jag hoppas att det bara är för att jag ätit dåligt, haha.

Imorgon ska jag äntligen få träffa Jonas igen. Har inte träffat honom sen i måndags, det suger. Och då är även Anna och Nicos katter där, woho! Det var skitlänge sen jag träffade de. Eller en av de har jag inte träffat alls. Men Baloo (om ni kommer ihåg honom?). Jaja, sen ska jag iallafall sova där! Mojsigt.

På lördag blir det utgång med tjejerna! Elin fyller 19 och det ska självklart firas. Förhoppningsvis kan jag eftersom att jag mår relativt bra idag, haha. Men men, vi får se på lördag. Nu ska jag dricka lite blåbärssoppa. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback