ONSDAG

Lill-lördag idag. Är supersugen på att dra ut, men eftersom att jag börjar så tidigt imorgon blir det tyvärr inte så - får hålla mig till helgen istället, haha. Hur som helst, sitter och kollar på TV nu med mamma och försöker finslipa lite på mitt projektarbete. Det går väll sådär, är inte riktigt så koncentrerad som jag borde vara, haha. Men men!

Idag hade jag tandläkartid och spännde tandställningen, och fick reda på att jag kankse fick ta bort den innan studenten - annars nog efter sommaren. Hm! Hoppas på innan studenten, förstår ni vilken lycka? Haha. Efter skolan fick jag och Maria skjuts hem till henne utav Gustav i våran klass, så himla snällt. Vi satt och kollade på TV, snackade, drack smoothies och så vidare. Riktigt mysigt faktiskt!

Nej nu ska jag nog ta tag i projektarbetet lite, haha.


En gammal bild på mig och Maria, hade ingen annan för typ 3år sen. Haha!


/ Ida

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, när jag såg bilden började jag skratta. Det var lite kul när vi höll på med det där, men det skulle fasen varit ett bra artistnamn om vi hade bildat någon typ av grupp :-b hahaha!

2009-01-15 @ 06:58:52
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback