nytt år och nya möjligheter

Sitter och kollar lite på TV nu. Inte för att det finns något som är så speciellt roligt, men då har man iallafall någonting att göra. Imorgon ska jag vara med Tove och Anna, det ska bli skitmysigt! Och på söndag ska jag träffa Rebecka igen som ska sova hos mig. Fan vad mysigt tjejen! Usch, jag har så långtråkigt just nu, haha. Sitter och kollar igenom massa gamla bilder ifrån 2008 och funderar på att göra en resumé under året. Får se om jag orkar!

Dessutom så är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar. Jag längtar inte! Har definitivt inte saknat det ett dugg under lovet, det har varit så himla skönt att bara ta det lungt och inte behöva tänka på att gå upp i tid osv. Men men, snart så! Det här är ju dessutom mitt sista jullov. Det känns sjukt! Sista jullovet, ever. Så jag fårt se till att njuta  nu riktigt rejält den sista veckan på mitt absolut sista jullov, haha!

Hahha. Tove är skönast! Sitter och planerar framtiden med henne, med frisörutbildning. Egen frisörsalong och en annan grej. Men det är våran hemlighet, haha!

Tack för att ni finns när man verkligen behöver er. ♥ jag behöver nog inte nämns några namn - ni vet redan vilka ni är!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback