HELT SJUK DAG..

Sitter på projektarbetet just nu. Letar lite fakta om ett svenskt bröllop, och det går as bra. Det finns ju verkligen hur mycket som helst. Helt sjukt!

Dagen har varit hemsk, men samtigt bäst. Vaknade med Jonas, mysigt. Och sen bar det vidare till skolan .. Jag var grymt trött och kände mig helt seg på morgonen. Men tänkte inte mer på det. Åkte till skolan, och det kändes som att hela min kropp förlorade sin energi och jag hade knappt någon ork att gå av tunnelbanan. Hur som helst, gick upp för trappan till samhällslektionen. Jag tog hissen sista trappan, och där inne blev det helt svart för ögonen. Det kändes som om jag förlorade hörseln och känseln i händerna och började kallsvettas som en gris! Jag gick upp med Stefan som tur var, och sa till honom att det kändes som att jag skulle svimma. Sen kommer jag inte ihåg någonting, allt är helt svart därifrån. Men fick reda på utav Elin att hon hade kommit ut, då hade jag stått lutad emot väggen och Stefan var tvungen att hålla i mig så att jag inte skulle ramla. Men jag pratade, andades och svetten bara rann.. Sen när jag fick tillbaka minnet, så satt jag på toalettstolen, och började gråta. Vet inte riktigt varför! Men Elin hade hämtat vatten som jag kunde dricka och Stefan höll i alla mina ytterkläder som jag tydligen hade tagit av mig (haha.) Sen följde Stefan och Elin med mig till skolsyster, låg där ett tag, hon tog blodtryck och frågade massa frågor. Sen var det lunch och nu sitter jag här.. Är fortfarande lite yr och har ont i huvudet, men ja. Jonas ska komma och möta mig, sötunge. Eftersom att jag inte vågar åka hem själv om någonting skulle hända.

Hm. Jag funderar fortfarande på varför detta hände. Men antagligen för att jag har mycket och tänka på nu, är stressad över allt och inget osv. Men men, alla har väll sina dåliga dagar. Jag hoppas att jag kommer må bättre imorgon så att jag kan gå till skolan.

Tack Stefan och tack Elin! Äkta vänner.  / Ida
Kommentarer
Postat av: anna

min baby! du är så söt, hörde vad som hade hänt, utav din pojkvän! ajajaj :D mjau! <3 im happy 4 you. vi tar någon dag i veckan där vi chillar hos tove så kan vi snacka, ses imorn på dagis, älskar dig <3

2009-01-19 @ 23:13:52
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Postat av: Ida

Naw älskling! Ja lätt att vi gör, saknar dig! Det gör vi, looove yoou! <3

2009-01-20 @ 09:56:08
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback