ETT LITET CITAT IFRÅN RESAN

Det är antagligen bara jag och Tove som förstår, men det gör ingenting.  "Nu är det klippt, nu får jag ingen mat"

Hej här kommer segertåget rullar in som technodromen
tryck på play du sätter på den
dansar stång på, ähh vi kör igen.
Hej här kommer segertåget rullar in som technodromen
tryck på play du sätter på den
och dansa som på technodroger

Har ni sett nu när grabbarna gled ner på stället
Och säger vad som helst till vem som helst
och skiter i konsekvenser.

GRYM!

Nu ska jag sova, natti! / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback