!

När jag hörde den här låten så kände jag hur himla härligt det är att leva. Tack allihopa, för att ni gör mitt liv till de bästa!

Det finns en sång som säger allt,
som värmer när det båler kallt.
Som lockar dig att gråta eller jubla.
Den har någonting som griper tag och
leder dig från natt till dag och plötsligt
vill du sjunga halleluja,

halleluja, halleluja, halleluja, halleluja.

Den visar att vi hör ihop som ett försiktigt
glädjerop. förerar det oss i det bitterljuva
det liv vi måste klara av. och allt vi tog och
allt vi gav så vi kan våga ropa halleluja,

halleluja, halleluja, halleluja, halleluja.

Det är en sång om enkelhet, det lilla som
vi alla vet, den talar till det vackra och det fula,
den badar oss i månens sken så skälvande
men ändå ren. Ett spruket men ett vackert halleluja.

Halleluja, halleluja halleluja, halleluja.

Och alla drömmar vi har drömt det vackra
som vi nästan glömt finns kvar och vi kan inte
längre ljuga. du ropar och man hör din röst du
har ord som ger dig tröst, ett naket och ett enkelt halleluja
.

Halleluja, halleluja, halleluja.


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; Hihi, tack så mycket :-)

2009-01-20 @ 11:07:24
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback