en riktig slapp dag.

Min nyårsafton var hur mysig som helst. Dagen började med att jag åkte in till stan med Malin för att hon skulle leta nyårsklänning, haha! Det slutade med att hon hade shoppat på rean för kanske över 1000:-, men det var fina kläder! Jag lyckades lämna tillbaka mina skor som jag köpte dagen innan, woho! Så nu är jag 400:- rikare - igen. Najs! Haha. Vid 16 tiden åkte vi hem och jag började fixa mig eftersom att vi skulle få gäster. De kom runt 18 tiden, åt förrätt, varmrätt och efterrätt. Så himla god mat verkligen. Mycket skratt som vanligt, och eftersom att jag var rätt deppig innan så gjorde de mig verkligen på bra humör :) Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Och sedan helt plötsligt kom 12 slaget och massa raketer sköts iväg, woho! Efter det skulle jag egentligen ha åkt till Tove i Högdalen och firat lite med henne och hennes kompisar på en fest, men jag orkade inte så jag stannade hemma istället. haha! Tack ändå gumman för inbjudan! Vi ses ju imorgon ändå.

Idag har jag inte gjort någonting. Jag vaknade runt klockan 14tiden, skönt. Gick upp och satte mig och kollade på tv tillsammans med mamma och pappa. Det gick en dokumentär om World Trade Center så jag var som fastguten i soffan, haha! Direkt efter det började en bra film på Canal+ som jag kollade på samtidigt som jag åt middag. Så nu sitter jag här och gör ingenting speciellt. Kanske hittar på något roligt ikväll, vi får se vad som händer.

Imorgon ska jag kanske på bio och se "vi hade iallafall tur med vädret - igen" tillsammans med familjen. Men först och främst ska jag åka och lämna in min mobil som har säckat ihop totalt! Och sen träffa Tove. Det kommer bli en mysig dag :) Bilder ifrån min nyårsafton kommer in snarast möjligt, I promise. / Ida
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)

Det skulle jag jätte gärna göra om jag själv visste hur man gjorde :) Har nämligen fått hjälp med all design. sÅ har ingen anning faktiskt :)

Hft en bra dag?

2009-01-03 @ 23:02:57
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hem till Tove i Högdalen? Hmm..

2009-01-04 @ 14:54:54
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback