EN LISTA

DITT BETEENDE:
Elak eller snäll?
Jag är alltid snäll.
Tystlåten eller högljudd? Beror på vilka jag är med.
Tjaffs eller slåss? Tjaffs. - jag kan inte slåss!
Mysperson eller festperson? Båda!

UTSEENDE:
Vad har du för hårfärg?
Blond.
Vad har du för ögonfärg? Blåa.
Vad har du för skostorlek? 37/38
Är du nöjd med din kropp? Lite halft.
Är du nöjd med din längd? Japp
Har du några piercingar? Nej, men vill ha.
Har du någon tatuering? Nej, skaffar nog någon gång.

OM KILLAR:
Killar som jämt går i mysbyxor?
Jämnt vette fan. Men skitsnyggt då & då
Killar med tatueringar? Bara det inte blir för många.
Killar med smink? Nej?!
Killar med långt hår? Mellan är lagom.
Killar med piercingar? Japp
Killar som slåss? Onödigt.
Killar som är emo? Nej.
Killar som är punkare? Nej.
Killar som idrottar? Oh yes. Inte för ofta bara.
Kommentarer
Postat av: SARA HJ

snygg blogg !

2009-01-22 @ 20:58:23
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback