EN LÅNG DAG

Har precis satt mig ner vid datorn efter att ha kommit hem ifrån Krisianstad. Vi möttes utanför skolan klockan kvart över fem, och halv sex rullade bussen. Finns inte så mycket att berätta egentligen om den här resan. Bilderna får tala för sig själva! Hahaha. Det var iallafall grymt kul, och vi körde lite karoke, flummade, sov, flummade lite till osv. Jag och Tove körde tuggummi lekar - vem som kunde blåsa största bubblan med Sveriges sämsta tuggummi. Tror inte att någon vann, haha! Ja, ni lär se resten på bilderna!

Är iallafall grymt trött nu, så efter det här inlägget ska jag nog gå och lägga mig. Känns som att det behövs! Dessutom så var Jonas så snäll så jag fick låna en stor mysig tröja av honom som jag åkte i! Välbehövligt kan jag säga. Det var hur skönt som helst, och dessutom luktade den honom .. Mysigt! Hur som helst så var det en grymt lyckad resa, iallafall för mig och Tove som i stortsett skrattade oss igenom 12 timmar. Hahha! / Ida


Hemma. Innan jag fick skjuts till skolan!


Vi stannade i Jönköping.

Kjell tröttnade på mitt & Toves fnittrande, så han stoppade in papper. hahah


Tuggummi tävlingen

Någon is skulptur som nån hade gjort i skolan i Kristianstad.

Jag och Tove var nog mest laddade på hela bussen för att äta fett tror jag.

TOVE HAR ALLA ROLIGA BILDER SOM KOMMER IMORGON.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback