EN FASAD

Det spelar ingen roll hur mycket jag skrattar, eller hur mycket jag gråter. Innest inne är det fortfarande en del utav mig som fattas.


Nu ska jag gå och lägga mig. Tiden bara rann iväg, shit. Haha! Imorgon ska jag hämta F, det blir kul hoppas jag. Pengar är ju alltid behövligt! Och på tal om pengar förresten, så har jag fått in pengar ifrån lunchersättningen av min förra praktikplats. Detta gör mig 450:- rikare! Härligt. Lite shopping nästa? Hah.

Jag börjar få lite smått panik utav alla dessa studenttankar. 4 månader kvar. Det låter så kort! Om 4 månader har jag gått ut gymnasiumet - jag ska börja jobba, tjäna mina egna pengar, flytta hemifrån, skaffa barn, bil.. Haha ja, you name it! Kankse lite väll långt planerat fram i tiden, haha. Men hur som helst! Studentklänning är fortfarande ett frågetecken, och i lördags fick jag reda på att vi skulle ha Cocktail tema på våran studentskiva! What liksom? När fan gick studentgruppen ut med det? Antagligen så har de inte gjort det eftersom att det inte bara var jag som satt som ett frågetecken när vi fick höra det utav en kompis som inte ens gick i våran skola. Bra planering, not. Men men, har hur som helst börjat kolla lite på olika cocktail klänningar ifall det nu skulle vara så att det tydligen är vårat tema - kan lägga upp några exempel imorgon.

Nej nu ska jag sova!
Godnatt. / Ida

Kommentarer
Postat av: Carro

I såna fall är det den andra klassen som gått med på det, för vi har inte hört ngt om det eller gått med pådet!

2009-01-13 @ 09:56:50
URL: http://ciwi.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej, alltså det är våran klasser som har bestämmt att vi ska ha klädkoden: Cocktail, på studentskivan.

2009-01-13 @ 15:31:53
URL: http://delikatess.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

Okej! Fan vad najs. Jag tog upp det idag på klassrådet, då sa de som satt i studentgrejen att det inte skulle vara något tema eller en klädkod. Men själv tycker jag att det skulle vara grymt kul med det som ni valt - cocktail. Fett snyggt ju! :D



2009-01-13 @ 20:29:16
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback