DET FINNS NÅT SOM KALLAS VÄNSKAP

Vi sa föralltid. Vi sa att vi alltid skulle vara vid varandras sidor, oavsett vad som hände. Vi kallade varandra för systrar och som en extra familjemedlem. Vi var med varandra nästan varje dag och varje helg. Vi träffade killar, och när vi skaffade pojkvänner lovade vi oss själva att ingenting skulle komma imellan oss. Och vi lovade att ingenting skulle förstöra våran vänskap.  

- Men det gjorde det.
Och jag förstår fortfarande inte varför du bara ignorerar, och låtsas som att allting är bra. Jag mår bra, bättre än någonsin, men det finns fortfarande en del som fattas. För du var en stor del utav mitt liv, och jag av ditt. Eller ljög du bara? Det skulle räcka med ett hej. Eller bara en förklaring varför du beter sig som du gör, för jag förstår inte varför jag har gjort så mycket fel - som inte du har. Vi är lika mycket bovar i det här fallet. Och det vet du om, men du vill inte erkänna det för dig själv bara! Jag vet att ingenting kommer bli som förut, det vill jag inte heller. För en vän som håller på såhär, är ingen vän överhuvudtaget.

Jag älskar er iallafall, ni är underbara och äkta vänner: Anna, Tove, Malin och Rebecka.

EDIT: Tog bort inlägget eftersom hon inte ens är värd min uppmärksamhet egentligen. Dumt av mig att ens försöka!

Kommentarer
Postat av: BELLa

Sedan du skrev till Carro på pea när hon frågade varför du inte hade med min bokstav på pea sa du att det inte fanns plats för det + att jag inte hade ställt upp för dig! Då kände jag att det var nog!

Den här gången är det inte jag som har gjort n¨got fel gumman! det är det inte..

2009-01-26 @ 18:38:01
URL: http://isabellenojd..blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju för fan patetisk! väx upp ..

2009-01-26 @ 18:48:51
Postat av: BELLa

Asså fy fan!!

jag gjorde det för lottas skull! jag tänker på mina vänner till skilldnad från dig! Du gjorde ditt val att inte bjuda henne och det respekterade jag men då måste du också respektera mitt val när jag valde att vara med med henne istället..

Jag skulle gjort detsamma för dig då som jag gjorde med lotta..

Läs nedifrån:



ciwi- 2009-01-04 18:23 [ privat inlägg ]

Ja, Tove är jätte trevlig, tycker inte illa om henne alls. Men som sagt, glöm inte bort Bella! Om ni är äkta vänner, så stå för det.



halv- 2009-01-04 18:22 [ privat inlägg ]

Vi har umgåtts rätt mycket på den senaste tiden, och jag tkr att hon är en underbar människa. Okej? det är väll inget fel med det?



ciwi- 2009-01-04 18:21 [ privat inlägg ]

nej, men om du har med ex Tove..

föresten Ida, lägg ner med den där attityden mot mig, försöker bara hjälpa.



halv- 2009-01-04 18:20 [ privat inlägg ]

så det betyder alltså JÄTTEMYCKET om man inte har med en bokstav på sin pea sida? nja inte direkt.



ciwi- 2009-01-04 17:14 [ privat inlägg ]

om du vill att det ska bli bättre mellan er, borde du ju visa det inte göra tvärtom.



halv- 2009-01-04 17:13

okej



ciwi- 2009-01-04 17:12

men vad spelar det för roll att du inte träffat henne på ett helt lov tycker det verkar jävligt konstigt alltihoppa bara!



halv- 2009-01-04 17:10

faktiskt inte. som sagt, bella har jag inte sett sen jullovet började.



ciwi- 2009-01-04 17:10

nej, men hon är väl ändå den personen som alltid funnits där och du umgåts med mest



halv- 2009-01-04 17:09

om alla skulle stå med skulle det inte få plats. jag tog baa de jag umgåts mest med på senaste tiden och bella har jag inte träffat sen jullovet började typ.



ciwi- 2009-01-04 16:58 [ privat inlägg ]

En fråga.. Bella är väl din bästa vän, men hon står inte med på din sida?!

2009-01-27 @ 08:10:45
URL: http://isabellenojd..blogg.se/
Postat av: lotta

Plus att hon hade fått plats men du e för feg för att säga som det är bara

2009-01-27 @ 11:18:28
Postat av: ida

Det är väll en grej mellan mig och Bella. Så varför ska du lägga dig i Lotta? Eller behöver du backup eller Bella?

2009-01-27 @ 15:17:57
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: BELLa

Haha backup? Det kallas vänner som bryr sig!

Jag behöver inget backup och det vet du med, kan snacka med dig i skolan om det skulle vara så.

2009-01-27 @ 17:21:47
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahaha, fy fan vilka patetiska människor!!!

Du har mitt stöd iallafall och du vet vad jag tycker om allt det här och om dessa människor.

Du är en underbar människa och vän och de förtjänar inte dig! <3

2009-01-27 @ 20:19:48
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback