är det fredag idag?

Vaknade runt 11 tiden idag och det första man möts av är att mamma har skaffat pluskort till mig och Mattias. Tack älskade mamma och pappa! Härligt, så slipper man tänka på det, haha. Jag hade faktiskt börjat få lite ångest för att jag kankse inte skulle kunna åka när jag vill på dygnet utav att betala i spärren osv. Men men! Nu är det fixat.

Duschade och sedan åkte jag, mamma och pappa en snabbis till Bauhaus och nu sitter jag här och har tråkigt. Mamma och pappa är nu på bio och ska se "vi hade iallafall tur med vädret - igen" Jag får hoppas att de har det mysigt tillsammans. Om ca 2 timmar ska jag åka till Anna och Tove. Mys :*


/ Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback