TISDAG

Sitter här och har precis gjort mig iordning för att snart gå till skolan. Idag blir det religion och efter det livsmedelsteori där vi i ca 4 timmar inte gör ett smack, haha. (Bara därför kommer vi göra det nu för att jag sa så :O) Hur som helst. Efter skolan ska jag inte passa F eftersom att hans mamma var sjuk så det blir bara hem och plugga som gäller för min del. Fy satan vad jag inte längtar!!! Känner mig inte alls redo för det här provet, även fast det är rätt så logiskt alltihopa. Men men, finns inte så mycket jag kan göra åt det nu faktiskt.

Ska försöka slänga in lite bilder nu som jag tog nyss. Hur kommer eran dag att se ut idag?  / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback