måndag

Jag och Jonas har precis gått upp. Haha. Vi gick och la oss vid klockan halv tre eftersom att vi satt och kollade på massa filmer osv. Jag vet inte hur många vi kollade på egentligen, haha. Minst 4 iallafall! Men inte klart, eftersom att vi bytte hela tiden. Hahah!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Leo ska kanske ha chillkväll hemma hos honom med middag, så det får bli dit isånnafall. Trevligt! :) Efter det ska jag typ hem och sova eftersom att jag och Mattias ska till farmor och farfar imorgon på lunch, haha. Det ska faktiskt bli mysigt! Och dessutom så måste jag baka bullar och småkakor till min lillebror, anledningen säger jag inte men ja.. Det är lite brådis med det nu eftersom att de ska bli klara senast onsdag, hahaha.

Vad ska alla göra idag?
Kommentarer
Postat av: Elin

mysigt =)

2009-02-23 @ 10:26:39
URL: http://ellee.devote.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback