FREDAG DEN 13E

Åh. Vad skönt! Äntligen en till helg, haha. Veckorna går verkligen jättesnabbt nu för tiden! Skönt.

Idag har jag iallafall gjort lite tårtor. En till en kompis och en till någon beställning (bilder kommer sen). Nu sitter jag hemma hos Jonas, och ska snart duscha. Men han badar så jag kan inte hoppa in i duschen ännu, hmm.. Haha! Sen kommer Anna och lite folk, yey! Det ska bli jätteroligt. Idag kom även våra studentskiva biljetter, äntligen!! Så nu är det dags att börja sälja. På måndag får vi biljetterna till middagen. Najs!

Imorgon är det alla <3's dag. Vet bara att jag ska vara med Jonas, och planerna har blivit ändrade många gånger nu så vet inte riktigt hur det blir, haha. Antligen ska jag laga middag till Jonas eller så åker vi hem till hans syster och hennes man på middag! Vi får se imorgon eller senare ikväll.

Idag är det dessutom fredag den 13e. Haha, jag har då inte märkt av det så mycket förutom när vi var i bageriet och allt gick åt h*lvete verkligen. Var hos tandläkaren och hade inga hål eller någonting, tappade inte tårtan på vägen hem, hann med båda bussarna helt perfekt och slapp vänta en enda gång. Haha! Hoppas min braiga dag fortsätter såhär.

Hur har eran dag varit? / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback