EN LITEN LISTA

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis:  Lakrits
Musik just nu:  Hm, lite olika.
Vad sa du senast: "Japp det ska vi" tror jag
Sommarplaner: Får se vad som händer.
Fisk eller badkruka: beror på hur badsugen man är
Hur många kuddar sover du med:  4
Favoritväder: Soligt, lätt!!
Spelar du nåt instrument: Nej, jag sjunger.
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Haha. Slösare!
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag.
Snarkar du? Nej tror inte det iallafall.
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Ja, vissa.
Äckligaste insekten:  De flesta.
Största svaghet: Hm.. Vet inte.
Det här är jag bra på:  Säg det?
Bästa bok? "I taket lyser stjärnorna"
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Det jag inte, hahah.
Pizza eller hamburgare? Båda!
Skriver du dagbok?
Nej inte längre
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Både te och kaffe!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback