EN LITEN LISTA

SEX/KÄRLEK
Är du singel nu?
Nej.
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? Klart!
Är du redo o satsa på ett förhållnde nu? Klart!
När hade du sex senast? hihi
Har du en kk? Nej, inte jag inte. :)
Har du kört oskyddat nån gång? Ja.
Har du playat någon nångång? Njae, kanske..
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej.
Har du någon kille på g nu? Inte på g, :)
Haft sex på fyllan? Nja.
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Såklart!
Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja.
Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
Varit på en blind date? Nej.
Varit otrogen? Nej.

KOMPISAR
Har du nån bästa vän?
Självklart :)
Är du ofta med dina vänner? Ja det hoppas jag!
Va brukar ni hitta på? Olika beroende på vem jag är med.
Bästa minnet med en nån vän? Finns för många.
Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? Anna, Rebecka, Malin och Tove
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja det är väll klart!
Har du hatat din bästa vän? Nej.
Sa du då upp kontakten med han/hon? Nej?
Hur längesen var det och är de så fortfarande? ..
Har du alltid kul med dina vänner? Ja, :)

SISTA SOM
Du pussades med?
Jonas.
Sov med dig i samma säng? Anna.
Du delade ett riktigt skratt med? Jonas :)
Du gick på bio med? Anna.
Du höll i handen? Jonas.
Du gick på stan med? Jonas tror jag.
Delade en pizza med dig? Kommer inte ihåg, haha.
Du ringde? Pappa.
Skicka ett sms till dig? Jonas :)
Du kramade?
Tove.

ÖVRIGT
Har du nånsin smygit ut utan lov?
Ja.
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Nej det tror jag inte.
Längtar du till sommarn igen? JAA!
När du kollar dig i spegeln, vad säger du då? Beror på vilket humör jag är på
Hur svarar du i telefon? "Hej det är ida" eller "Hej"
Vill du ha barn? Ja :)
Har du gjort något olagligt?
Vem har inte det? :O
Vill du så får du gärna berätta vad? Bara druckit alkohol är ju olagligt om man är minderårig.
Har du några tatueringar/piercingar? Nej :(  det kommer förhoppningsvis!
Hatar du någon riktigt mycket just nu? Nej.
Bäddar du ofta sängen? hahaha, never.
Vad gör dig riktigt glad? Jonas, familjen och vännerna.
Går du i kyrkan? Nej.
Gillar du att sjunga? Älskar det!
Vilken klass går du i? 3:an på gymnasiet.
Har du mycket pengar just nu? Liiite (a)
De värsta du vet? Massor!
Vad vill du jobba med sen? Frisör.
Vad ska du göra efter studenten? Jobba antar jag!
Kommentarer
Postat av: Felicia H

Kulig lista :)

2009-02-13 @ 16:57:40
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback