EN LISTA

[ ] Jag har varit förlovad
[ ] Jag är gift
[ ] Jag har varit på en blind date
[X] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar
[X] Jag saknar någon just nu
[X] Jag är rädd för att bli övergiven
[ ] Jag har varit otrogen i ett förhållande
[ ] Jag har skiljt mig
[X] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig
[/] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit
[ ] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit
[ ] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare
[X] Jag har blivit kysst i regnet
[X] Jag har kramat en till mig helt okänd person
[ ] Jag har kysst en till mig helt okänd person

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö
[X] Jag hatar begravningar
[ ] Jag har sett någon dö
[X] Någon nära till mig har försökt begå självmord
[ ] Någon nära till mig har begått självmord

RANDOM
[X] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang
[X] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor
[ ] Jag ser på nyheterna
[/] Jag dödar inte insekter
[X] Jag svär ofta
[X] Jag sjunger i duschen
[/] Jag är en morgonperson
[X] Jag har betalat för en rington
[ ] Jag är petig med grammatik
[ ] Jag är en sportfanatiker
[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar
[X] Jag är bra på att baka
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå
[ ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan
[ ] Jag vet hur man skjuter
[ ] Jag är kär i kärleken
[X] Jag skrattar åt mina egna skämt
[X] Jag äter snabbmat varje vecka
[ ] Jag är bra på matematik
[X] Jag tror på spöken
[/] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet
[ ] Jag älskar mörk choklad
[ ] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel
[X] Jag är bra på att minnas ansikten
[/] Jag är bra på att minnas namn
[X] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback