EN LISTA

Du är just nu:

glad?: Alltid.
arg?: Nope.
ledsen?: Haha, nej.
pigg?: Lite halvt.
törstig?: Nej.
kramsugen?: Ja.
besviken?: Nej.
taggad?: Nja.
trött?: Lite.
pepp?: Mm.
hungrig?: Ja, som fan.
sjuk?: Nej :D
sur?: Nej, haha.
irriterad?: Nej.
uttråkad?: Haha, nja.

Senaste:

du pratade i telefon med: Kommer inte ihåg.
du smsade med: Mamma
du pussade : Jonas :D
du åkte bil med : Mamma
du gick promenad med : Kommer inte ihåg
du msnade med : Mattias
du spottade på : Hahah. Inte en aning.
du fick sms av : Mamma

Under veckan har:

du skämt ut dig?: Har jag säkert
du kastat pärlor på svin? : Nej.
du kramat en vän som betyder mycket?: Ja!
du bråkat med någon du hatar?: Nej.
du ringt fel person?: Nej
du gråtit?: Nej
du solat?: Nej
du pussat någon?: Ja :)
du varit ute i regnet?: Haha, det har inte regnat tror jag.
du umgåtts med en speciell person?: Har jag säkert.
du haft kuddkrig?: hahah, nej.
du skrattat åt någon annans skämt?: Ja klart.
du spillt ut vatten på golvet?: Nej.
du laddat mobilen?: Japp!
du förstört något?: Nej, tror inte det.
 du slagit någon?: Nej.
du gjort något du ångrar nu?: Nej.
du terroriserat någon?: Nej.
du badat i badkar?: Nej :(
du missbrukat musik?: Säkert.
du dragit skämt som ingen förstod?:  Det gör jag väll alltid? Haha.
du haft vattenkrig?: Nej.
du sett film?: Ja :)
du matat fiskar?: Nej har inga fiskar.
du tagit fel person?: Haha nej.
du kastat slangbella?: Nej.
du fiskat?: Nej.
du tappat rösten?: Nej
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback