Uttråkad

du har under den senaste månaden ..(december)
målat dina naglar: yes!
kysst det motsatta könet: ja
sjungt en tjejsång: haha javisst
dansat framför spegeln: haha nej, inte framför spegeln
hoppat studsmatta: nopp
varit kär: jaa
skrattat med din bästa vän: ja *_*
varit utomlands: ja!!!!
hatat någon: neej, bara ogillat :)
köpt kläder för över 700 kr: det tror jag nog
köpt mat för över 100 kr: ja
pussat en kille: ja
köpt skor: ja
önskat dig långt långt bort: nja.


vad ..
har du på dig: trosor, leggings, linne och tröja
är klockan: 15:26
ser du om du kollar rakt fram: TV:n
älskar du mest på denna jord: Jonas
har du för tapeter i ditt rum: nej, jag har vit färg :)
är ditt favoritgodis: hmm, allt som är gott, haha.
använder du för mascara: stiletto och false lash effect
är det pinsamaste du har i din väska: brukar inte bära runt på pinsamma saker
tycker du om killar: jag tycker om Jonas
Brukar du göra en lördagskväll? beror på ;) det är ju olika


vem ..
är din bästa vän: Anna
sov du senast brevid: Jonas
hade du senast sex med: Jonas
är närmast ditt hjärta: Alla mina nära och kära
inspirerar dig: hm vet inte
tycker du är coolast i din klass: ingen (jag går ju inte i skolan, hoho)
hatar du: jag hatar ingen. men ogillar några :)
brukar du umgås med mest: olika :)
pratade du senast med: mamma
pussade du senast: Jonas
tycker du ska göra detta test: haha javisst
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback