They telling me it's beautiful.

Har precis kommit hem ifrån julmiddagen med jobbet! Jag har fått body butter & även body scrub som luktar kokos! Åh, passar mig verkligen perfekt! Jag som hade tänkt att köpa det. Haha.

Btw. Tokio Hotels nys video .. WOW är allt jag kan säga. Bästa videon enligt mig! Orkar inte skriva så mycket mer nu. Är så himla trött. Imorgon börjar jag klockan 09:00 och stänger! Så skriver efter det.

Puss på er.

Här får ni en bild på mig och min baby i Dublin innan konserten
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback