Mysig onsdag

Hej allihopa!

Nu ligger maten i ugnen, för tro det eller ej. Jag håller på att laga mat till min familj! Haha. Idag har jag jobbat som vanligt och även fast jag stängde idag så har tiden bara rusat förbi. Började klockan 9 och då gick alla avdelningar ut direkt eftersom att vi skulle öva på lucia tåget/uppträdandet som vi ska ha på måndag. Och jag leder det!! Så himla roligt! Efter det gick vi in igen och så bakade vi lite lussebullar, sen blev det lunch och efter det tickade bara tiden på. På slutet av dagen körde jag dansstopp med alla barn som var kvar, haha. De tyckte verkligen att de var jätteroligt ;)

Efter jobbet åkte jag och mamma till Älvsjö mässan eftersom att Jonas skulle vara där med hans UF företag (trodde vi) .. Men där var det helt dött med folk, och sen visade det sig att det var på hans skola de var, hahah! Så vi åkte dit en snabbis istället, och så såg vi deras utställning. Superduktiga är de! Sen fick jag ju även träffa min söta Jonas också. MYS!

4 dagar kvar nu.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback