Min julafton var supermysig!

Hej allihopa!

Hade ni en bra julafton igår? Det hade iallafall jag! Klockan 15 kom släkten, och så satt vi och tittade på Kalle anka tillsammans, tradition. Sen var det kan du vissla Johanna, och efter det gick vi ut på en liten promenad innan vi började äta vid 18 ungefär. Ett litet tag senare kom Jonas och Leo, hihi. Supermysigt! Och klockan 21 var det julklappsutdelning.

Av mamma och pappa fick jag bland annat:
- Pengar
- Skitsnygg svart pall som man kan lägga saker i
- Presentkort
- Jättefin ljusstake
- Vetekudde
- Skiva med lugn musik
- 3 skräckfilmer
+ massa andra fina saker!

Av Jonas fick jag:
- 2 jättesöta örhängen.
- Massa krämer ifrån the body shop!
- Hårspännen
- Ansiktsmasker
- Puderborste + massa tillbehör till det.

Av Jonas mamma och Kjelle fick jag:
- Spikmatta
- Massa krämer ifrån the body shop!

Av resten av släkten fick jag:

- Presentkort
- Biocheck
- Resekudde som man kan ha i bilen/på flyget
- Jättehärlig lila tröja
- Massa söta små parfymer som man kan ha i väskan
OSV.

Haha. Nu orkar jag inte skriva ner mer! Men det var iallafall en jättelyckad kväll. Det är så tråkigt att julafton bara är en dag och att den går så himla fort. Man hinner knappt blinka! Först är det en jäkla stress inför den dagen, och sen är den över på några minuter känns det som.

Idag har jag varit med Jonas och Leo i länna och kollat runt lite. Sitter hemma hos Leo nu, och vi har precis ätit middag. Nacho deluxe ala Ida, Jonas och Leo - haha. Supergott! Snart ska vi väl hem till Jonas igen och möblera om i hans rum så att han får plats med sängbordet som jag gav till honom i julklapp! Imorgon ska jag till stan och titta på mellandagsrean tillsammans med Bella. Ska bli jättemysigt! Vi sätter oss nog och fikar lite också efter det. Senare på kvällen kommer Amanda till Stockholm så då tror jag att jag ska träffa henne :)

Ha det bra så länge! Nu ska jag blanda dipp, höhö. Bilder kommer.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback