Lussebullar på g

Im home.

Dagen har faktiskt gått jättefort, även fast vi inte har gjort något speciellt idag på jobbet förutom att hållt på med en julgran som barnen ritade och klistrade på saker på. Jättefin blev den, haha. De är verkligen påhittiga!

Mamma håller på att baka lussebullar nu, mums det luktar gott! och jag ska gå ner och hjälpa henne sen när man ska rulla de. Innan dess tänkte jag fixa lite med min digitala fotoram, digitalkamera och ladda upp bilder ifrån helgen här på bloggen. Så snart kommer det bilder ifrån konserten och bak & spelkvällen hos Jonas med Danne, Jessica, Kim och Sofia. Hold on!

Puss på er så länge.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback